14 жовтня згідно розпорядження міського голови розпочався опалювальний сезон. Підключено 100% житлових багатоповерхових будинків.

Проте всі зусилля підприємства на проведення заходів по поліпшенню якості теплопостачання нівелюються самовільним втручанням споживачів(мешканців) у внутрішньобудинкові системи опалення багатоквартирних будинків. Ці дії негативно впливають на гідравлічне регулювання будинку, що спричиняє неякісне надання послуг з центрального опалення іншим споживачам будинку.

Підприємством було виявлено непоодинокі випадки порушення внутрішньо- будинкової системи опалення саме споживачами теплової енергії, зокрема виявлено заміну сталевих труб на металопластикові із звуженим діаметром, перенесення приладів опалення на балкони, лоджії, прокладання трубопроводів під підлогою, знищення перемичок перед приладами опалення на транзитних трубопроводах.

Власник квартири не має права самовільно змінювати систему опалення та здійснювати від’єднання від мереж централізованого опалення.

Відповідно до Закону України « Про житлово-комунальні послуги» ЛКЖЕУ має право вимагати від споживачів усунення порушень в сфері житлово-комунальних послуг. Згідно п.2ч.3 ст.20 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний своєчасно вживати заходів,щодо усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням житлово - комунальних послуг, що виникли з власної вини.

Несанкціоноване втручання в опалювальну систему – найчастіша причина скарг сусідів на погану подачу тепла в квартиру.

Так наприклад - на протязі багатьох років виникало питання незадовільного опалення в будинках за адресами: Щелканова , б. 9; Прикордонників, б.60а, Кошового, б. 2 , поки робітниками управління не було виявлено, що в деяких квартирах самовільно влаштоване опалення на балконах, лоджіях, що призводило до розбалансування внутрішньобудинкової системи опалення,яке належить до інженерної системи будинку, як цілісного майнового комплексу. Будь-яке втручання в систему шляхом зміни гідравлічного опору погіршує роботу системи загалом, чим порушуються права інших мешканців, що є недопустимим за Цивільним кодексом України.

Звертаємось з проханням до споживачів самовільно не втручатись у внутрішньобудинкову систему опалення, усунути порушення проектування систем централізованого опалення в квартирах, якщо такі є .

Потрібно враховувать, що перебої в котельнях – навіть короткочасна зупинка насосів – знову приводять до загазуванню системи. . Тобто зливати гарячу (!) воду.

Це самий крайній випадок.

Мешканці багатоповерхових будинків 60-70 р.р. забудови, які проживають на останніх верхніх поверхах, дуже сильно страждають через повітря в системі. Пояснюється це тим, що в системі опалення повітря накопичується вгорі, тому що він легше води.

При подачі тепла в квартирах - одна з найпоширеніших проблем опалювального сезону: «у всьому домі дали опалення, а у мене холодно». Якщо у вас така ж ситуація, в батареях підозріло булькає, значить, в них є зайве повітря, яке необхідно спустити. Коли в системі накопичується багато повітря, порушується процес переміщення води, так як утворюється перешкода для вільної її циркуляції. Крім того, повітря практично не проводить тепло. Ці два фактори призводять до того, що батарея частково або повністю залишається холодною.

Для підвищення температури повітря в житлових приміщеннях, як вихід, ЛКЖЕУ пропонує мешканцям верхніх поверхів ( в будинках без верхньої розводки системи централізованного опалення на техповерхах ) спускати повітря самостійно за допомогою кранів, які розташовані на приладах опалення в квартирах.

Прохання до мешканців багатоповерхівок, які є власниками квартир верхніх поверхів, в разі відсутності - надавати головам будинкових комітетів контактну інформацію .

Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.

Адміністрація ЛКЖЕУ