На виконання рішення місцевої комісії з питань ТЕБ, НС та БЖДН м. Лубни та з метою запобігання виникнення і поширення коронавірусної інфекції на території м. Лубни працівниками комунального житлово-експлуатаційного управління проводяться протиепідемічні заходи, а саме дезінфекція під’їздів багатоквартирних будинків нашого міста. Комунальне підприємство придбало спеціальні розпилювачі, за допомогою яких працівники здійснюють обробку сходових кліток, вхідних дверей, поручнів в під’їздах, а також ліфтів за допомогою спеціального хлорного розчину. Тільки впродовж одного дня провели дезінфекцію 24 під’їздів в багатоквартирних будинках нашого міста. Плануємо надалі здійснювати ці роботи.

Наголошуємо: комунальники дезінфікують місця загального користування в багатоквартирних житлових будинках, дезінфекційні заходи проводяться виключно в під’їздах будинків і до помешкань не заходять!

06.03.2020 року був виявлений прорив на мережі теплопостачання до житлового будинку за адресою майдан Володимирський ,22/2 . Незважаючи на те,що ці мережі не знаходяться на обслуговуванні нашого підприємства , робітниками управління терміново виконані роботи по відновленню подачі теплоносія на будинок.

Шановні мешканці!

Нагадуємо елементарні правила користування каналізаційними мережами:

1. Забороняється скидання до системи каналізації будь-яких харчових відходів, решток продуктів тощо;

2. Забороняється кидати в унітази пісок, будівельне сміття, сухі або розведені будівельні суміші і їх залишки, ганчірки, вату, предмети особистої гігієни, крім туалетного паперу, кістки, скло, металеві й дерев’яні предмети, шерсть та волосся; а також легкозаймисті рідини, кислоти, масла;

3. Негайно повідомити оперативну сантехнічну службу Лубенського КЖЕУ за номером 62-100 про несправності системи водопроводу й каналізації ; КАНАЛІЗАЦІЯ - НЕ СМІТНИК! Лубенське КЖЕУ просить мешканців будинків нашого міста дотримуватись правил користування системою водовідведення та не перетворювати її у смітник.

ЯКІСНІ ПОСЛУГИ – ДОБРОБУТ КОЖНОЇ ОСЕЛІ

Це гасло Лубенське комунальне житлово-експлуатаційне управління продовжує тримати тепер уже в якості Управителя.

Адже ЛК ЖЕУ надавало і продовжує надавати послуги мешканцям будинків з урахуванням всіх соціальних потреб (пільги та субсидії). Цими днями тривають зібрання з головами та активами будинків стосовно реформ у сфері ЖКГ. Запитань та думок багато. За роз’ясненнями про реформи ЖКП в нашому місті звернулися за роз’ясненнями до начальника ЛК ЖЕУ Васенка С.М.

1. В чому суть реформи в нашому місті?

Реформа ЖКГ полягає не тільки у зміні законів, а й у поступовій зміні ставлення людей до сфери ЖКГ, усвідомлення свого статусу та у зміні моделей поведінки. З’явилися такі поняття , як Управитель, тобто ЛК ЖЕУ, Співвласники , тобто власники приватизованих приміщень (квартир) і т.д.

2. А стосовно всього будинку, кому він належить?

Ніхто не звертав увагу, але ще з 1992 року у приватну власність безоплатно разом з квартирою було передано інші приміщення, місця загального користування та комунікації. (Закон України «Про приватизацію…» № 2482-ХІ від 19.06.1992р.)

3. Фактично весь цей час будинки за звичкою обліковувалися на балансі ЛК ЖЕУ, а всі рішення, щодо утримання будинку приймалися органами місцевого самоврядування?

Така ситуація була виправлена в 2015 році, хоча і з запізненням (Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку» від 14.05.2015 року № 417-УШ). Всі ми – Співвласники будинків це всі ми отримали можливість вибору (управителя), тобто організації, яка буде обслуговувати будинки. До речі більшість мешканців це майже 13 тис. чоловік з 167 будинків обрали ЛК ЖЕУ надавачем житлової послуги шляхом підписання протоколів. Але, нажаль, уряд не спромігся затвердити типовий договір на управління. Це означає, що на вимогу чинного законодавства ( Постанова КМУ від 20 квітня 2016 року № 301 «Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків ) списання житлових будинків ніяк не вплинуло на надання послуг ЛК ЖЕУ. Так, весь цей час, як було зазначено раніше, ЛК ЖЕУ як надавало так і продовжує надавати послуги за встановленим раніше тарифом до моменту підписання договору на управління, а дане раніше пов’язане виключно з вимогами нового законодавства. Та є результатом приватизації квартир.

4. Підсумовуючи, можна сказати що реформи в сфері ЖКГ це постійний процес, а коли ж можна чекати завершення?

- логічне завершення на даному етапі стосовно тих будинків, які обслуговує ЛК ЖЕУ, це заключення нових договорів з управління багоповерховими будинками до 15.03.2020 року (форму, якого нарешті було затверджено ЗУ «Про ЖКГ від 09.11.2017 року № 2189-УШ» та обрання колективного договору) Договір приймається на загальних зборах співвласників та оформляється протоколом. Одним із питань, це вибір уповноваженої особи, якою і укладається цей договір з ЛК ЖЕУ. Уповноважена особа ставить підпис за дорученням співвласників. Для зручності мешканців ЛК ЖЕУ, проводячи збори, надає проекти всіх необхідних документів, а саме: нові договори та протоколи. Отже, співвласникам необхідно на загальних зборах будинку більшістю затвердити умови договору на управління та обрати особу, яка його підпише за дорученням співвласників, що оформлюється відповідним протоколом.

5. ЛК ЖЕУ, як навало послуги, так і надає. Що зміниться при підписання нового договору на управління?

Змінюючи назву, законодавець не змінює суті послуг. Фактично це ті ж послуги з утримання будинків з деякими відмінностями. До діючого переліку послуг ЛК ЖЕУ додані обов’язкові вимоги : - Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем газопостачання, - Прибирання місць загального користування, а саме підвалів, та їх дератизація та дезінсекція. Вводяться нові поняття та вимоги,. щодо розрахунку тарифу та сплата пені в разі затримки платежів.

Зима прийшла чітко за розкладом. Вже 1 грудня робітники нашого управління вийшли на боротьбу зі сніжним покровом.

До зими наше підприємство готувалося заздалегідь : полагодили спецтехніку, підготували піщано-сольову суміш.

Задля безпеки мешканців житлових будинків, які є на обслуговуванні ЛКЖЕУ, з першого дня зими були організовані роботи з прибирання снігу та протиожеледних заходів на прибудинкових територіях житлових будинків. З 6-ї ранку для прибирання першого снігу були задіяні 3 одиниці техніки та 30 двірників. За добу використано 2 тонни піщано - сольової суміші для посипання тротуарів та внутрішньодворових проїздів.

Території очищуються щоденно , підтримуються в належному стані.

На сьогодні ситуація під контролем. Підприємство працює в цілодобовому режимі.