Шановні мешканці!

Нагадуємо елементарні правила користування каналізаційними мережами:

1. Забороняється скидання до системи каналізації будь-яких харчових відходів, решток продуктів тощо;

2. Забороняється кидати в унітази пісок, будівельне сміття, сухі або розведені будівельні суміші і їх залишки, ганчірки, вату, предмети особистої гігієни, крім туалетного паперу, кістки, скло, металеві й дерев’яні предмети, шерсть та волосся; а також легкозаймисті рідини, кислоти, масла;

3. Негайно повідомити оперативну сантехнічну службу Лубенського КЖЕУ за номером 62-100 про несправності системи водопроводу й каналізації ; КАНАЛІЗАЦІЯ - НЕ СМІТНИК! Лубенське КЖЕУ просить мешканців будинків нашого міста дотримуватись правил користування системою водовідведення та не перетворювати її у смітник.

ЯКІСНІ ПОСЛУГИ – ДОБРОБУТ КОЖНОЇ ОСЕЛІ

Це гасло Лубенське комунальне житлово-експлуатаційне управління продовжує тримати тепер уже в якості Управителя.

Адже ЛК ЖЕУ надавало і продовжує надавати послуги мешканцям будинків з урахуванням всіх соціальних потреб (пільги та субсидії). Цими днями тривають зібрання з головами та активами будинків стосовно реформ у сфері ЖКГ. Запитань та думок багато. За роз’ясненнями про реформи ЖКП в нашому місті звернулися за роз’ясненнями до начальника ЛК ЖЕУ Васенка С.М.

1. В чому суть реформи в нашому місті?

Реформа ЖКГ полягає не тільки у зміні законів, а й у поступовій зміні ставлення людей до сфери ЖКГ, усвідомлення свого статусу та у зміні моделей поведінки. З’явилися такі поняття , як Управитель, тобто ЛК ЖЕУ, Співвласники , тобто власники приватизованих приміщень (квартир) і т.д.

2. А стосовно всього будинку, кому він належить?

Ніхто не звертав увагу, але ще з 1992 року у приватну власність безоплатно разом з квартирою було передано інші приміщення, місця загального користування та комунікації. (Закон України «Про приватизацію…» № 2482-ХІ від 19.06.1992р.)

3. Фактично весь цей час будинки за звичкою обліковувалися на балансі ЛК ЖЕУ, а всі рішення, щодо утримання будинку приймалися органами місцевого самоврядування?

Така ситуація була виправлена в 2015 році, хоча і з запізненням (Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоповерховому будинку» від 14.05.2015 року № 417-УШ). Всі ми – Співвласники будинків це всі ми отримали можливість вибору (управителя), тобто організації, яка буде обслуговувати будинки. До речі більшість мешканців це майже 13 тис. чоловік з 167 будинків обрали ЛК ЖЕУ надавачем житлової послуги шляхом підписання протоколів. Але, нажаль, уряд не спромігся затвердити типовий договір на управління. Це означає, що на вимогу чинного законодавства ( Постанова КМУ від 20 квітня 2016 року № 301 «Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків ) списання житлових будинків ніяк не вплинуло на надання послуг ЛК ЖЕУ. Так, весь цей час, як було зазначено раніше, ЛК ЖЕУ як надавало так і продовжує надавати послуги за встановленим раніше тарифом до моменту підписання договору на управління, а дане раніше пов’язане виключно з вимогами нового законодавства. Та є результатом приватизації квартир.

4. Підсумовуючи, можна сказати що реформи в сфері ЖКГ це постійний процес, а коли ж можна чекати завершення?

- логічне завершення на даному етапі стосовно тих будинків, які обслуговує ЛК ЖЕУ, це заключення нових договорів з управління багоповерховими будинками до 15.03.2020 року (форму, якого нарешті було затверджено ЗУ «Про ЖКГ від 09.11.2017 року № 2189-УШ» та обрання колективного договору) Договір приймається на загальних зборах співвласників та оформляється протоколом. Одним із питань, це вибір уповноваженої особи, якою і укладається цей договір з ЛК ЖЕУ. Уповноважена особа ставить підпис за дорученням співвласників. Для зручності мешканців ЛК ЖЕУ, проводячи збори, надає проекти всіх необхідних документів, а саме: нові договори та протоколи. Отже, співвласникам необхідно на загальних зборах будинку більшістю затвердити умови договору на управління та обрати особу, яка його підпише за дорученням співвласників, що оформлюється відповідним протоколом.

5. ЛК ЖЕУ, як навало послуги, так і надає. Що зміниться при підписання нового договору на управління?

Змінюючи назву, законодавець не змінює суті послуг. Фактично це ті ж послуги з утримання будинків з деякими відмінностями. До діючого переліку послуг ЛК ЖЕУ додані обов’язкові вимоги : - Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем газопостачання, - Прибирання місць загального користування, а саме підвалів, та їх дератизація та дезінсекція. Вводяться нові поняття та вимоги,. щодо розрахунку тарифу та сплата пені в разі затримки платежів.

Зима прийшла чітко за розкладом. Вже 1 грудня робітники нашого управління вийшли на боротьбу зі сніжним покровом.

До зими наше підприємство готувалося заздалегідь : полагодили спецтехніку, підготували піщано-сольову суміш.

Задля безпеки мешканців житлових будинків, які є на обслуговуванні ЛКЖЕУ, з першого дня зими були організовані роботи з прибирання снігу та протиожеледних заходів на прибудинкових територіях житлових будинків. З 6-ї ранку для прибирання першого снігу були задіяні 3 одиниці техніки та 30 двірників. За добу використано 2 тонни піщано - сольової суміші для посипання тротуарів та внутрішньодворових проїздів.

Території очищуються щоденно , підтримуються в належному стані.

На сьогодні ситуація під контролем. Підприємство працює в цілодобовому режимі.

Перед початком зими, завдяки підтримці міської ради та депутатів міської ради, Лубенському КЖЕУ були вручені ключі від нової техніки. Це новий колісний трактор.

Чи користується зараз попитом професія двірника ? Адже існує проблема безробіття.

- Ні. Великим попитом професія не користується, але люди приходять, цікавляться. Стати двірником може будь-хто. Ця професія не вимагає спеціальної освіти і кваліфікації. Але доброзичливість і комунікабельність є обов'язковими, недарма з часом у багатьох з нас складаються по-справжньому щирі та дружні стосунки з мешканцями. Недоліки, недопрацювання в роботі двірників є, ліниві та безвідповідальні працівники, на жаль, також є. Але, можливо, ми всі нарешті усвідомимо, що як би самовіддано двірник чи прибиральник не працювали, лише їх зусиль завжди буде замало. В місті є безліч будинків, де мешканці не залишаються байдужими і громадою перевиховують сусідів, які смітять, б'ють вікна, ламають двері. Є під'їзди, де стіни прикрашені картинами, на підвіконнях стоять квіти і ніхто не залишить біля сміттєпроводу сміття, яке впало, коли ви висипали його з відра до люку. Є справжні ″альпійські гірки″ та розкішні квітники біля будинків. Багато чого гарного у нас є, залишається нарешті всім почати поважати, в першу чергу, самих себе. І тоді прийде повага до інших. Це ж не ми нагинаємося за кожним непомітно викинутим папірцем, тягаємо важкі й смердючі контейнери зі сміттям та б'ємо щосили лід і бурульки. Ми зазвичай тільки обурюємось, якщо хтось цього вчасно не зробив.

А вони завтра знову прийдуть на роботу о 6-тій ранку, візьмуть свій нехитрий інструмент і будуть робити чистішим наше з вами життя. Можливо, це саме ті люди, які дійсно дуже люблять своє місто.

Для сучасних людей комунальні блага давно стали настільки звичною справою, що ніхто вже особливо і не замислюється над тим, скільки зусиль варто докласти для їх стабільності, і який при цьому величезний тягар відповідальності лежить на плечах працівників житлово-комунального господарства. Адже саме від професіоналізму і відповідальності людей, які працюють у цій галузі, багато в чому залежить благополуччя кожного будинку та кожної родини. Копітка праця працівників КП коли більшість ще не прокинулась, і триває до самого вечора. Завдяки їхнім старанням всі городяни мають змогу милуватися впорядкованим, чистим та охайним містом.

Проте досить часто від жителів міста ми чуємо: «Якби ви подивилися у Німеччині… Якби ви побачили в Польщі… Які там всюди порядки!» І якщо бачать сміття на якихось клаптиках території у рідному місті, зазвичай нарікають на двірників. Але давайте придивимося до їхньої роботи поближче та спробуємо вияснити, чи є й у містян щире прагнення до чистоти та порядку ?

На даний час на підприємстві працює 30 двірників. Сніг чи дощ, спека чи мороз, а двірник повинен піднятися о 6-ій годині ранку, взяти в руки мітлу чи лопату і йти до праці. Причому, не куди заманеться. За кожним двірником закріплена конкретна територія. Тут вони мають підмітати, загрібати, виносити сміття, , косити траву, білити бордюри, , наводити лад на дитячих майданчиках, прибирати опале листя, вивозити його, чистити сніг, посипати доріжки і т.ін. На закріпленій території на двірника може чекати все, що завгодно. Іноді навіть злий собака чи, вибачте, п’яний гуляка або люди, котрі не від гарного життя порпаються у сміттєвих баках і розкидають їхній вміст по периметру. Та мова не про це, а про такі непристойні для міста явища, як купи старих лахів або начиння, поламаних стільців або будівельного сміття, яке викидають вже заможні городяни після ремонтів… Не говорю вже про галявини з лушпиння біля під’їздів… Окрім цього, весною всюди можна побачити масу обрізаних гілок із кущів та дерев, а восени – купи сухого бадилля та опалого листя, яке до сміттєвих баків зносять з усіх усюд. І, не дай Боже, зробити з цього приводу зауваження «архітекторам» цих нагромаджень. Без крику, а то й образливих слів, не обійдеться. Та двірники тримаються, терплять, бо мають надію, що мешканці міста рано чи пізно їх зрозуміють.

Дуже багато залежить у їхній роботі від «посмішок клієнтів», а простіше кажучи, від подяки споживачів, які цінують і поважають працю робітників та сумлінно сплачують за надані послуги. Адже комунальники працюють для людей, і в цьому дуеті одна сторона ніколи не зможе без іншої. Хотілося, щоб у цих відносинах панувала атмосфера партнерства та взаєморозуміння.

Тому наше завдання, шановні лубенці, поважати працю двірників і цінувати той комфорт, який вони нам створюють.

Робота яка, визначає вигляд нашого двору.

Робота яка, визначає вигляд нашого двору. Діяльність прибиральника в основному зосереджена на прибиранні території, прилеглої до житлових будинків. На сьогоднішній день в управлінні , намагаються полегшити цю працю, різними механічними пристосуваннями, але в основному праця прибиральника - це ручний труд.

Професія прибиральника дуже важлива. Якость цієї роботи визначає вигляд двору, вулиці, міста в цілому, ця професія завжди затребувана. Прибиральники прибудинкових територій основну частину часу проводять на відкритому повітрі, працюють в будь-який час року. Кожна пора року має свої складності. Влітку буває сильна спека, восени з дерев падає багато листя, а зима це пора снігопаду та ожеледиці. Професія прибиральника прибудинкових територій не вимагає спеціальної освіти і кваліфікації, але є певні вимоги. Управління до людей які хочуть працювати за цією спеціальністю висуває особливі вимоги:це висока працездатність; пунктуальність; відповідне ставлення до праці; людина не повинна мати шкідливих звичок.

Стати двірником може будь-хто, але чи буде його робота затребувана, залежить від його старання і бажання працювати. Всі необхідні професійні навички і знання набуваються в процесі роботи. Так само набуваються прихильність і любов самих мешканців. Нам жителям багатоквартирних будинків, не слід забувати про всі ті труднощі професії прибиральника прибудинкової територій. Давайте спробуємо поставитися з розумінням і повагою до людини, робота якого, визначає вигляд нашого двору.

На даний час на підприємстві працює 30 двірників. Діяльність прибиральника в основному зосереджена на прибиранні території, прилеглої до житлових будинків Сніг чи дощ, спека чи мороз, а двірник повинен піднятися о 6-ій годині ранку, взяти в руки мітлу чи лопату і йти до праці.Та, не куди заманеться. За кожним двірником закріплена конкретна територія. Тут вони мають підмітати, загрібати, виносити сміття, , косити траву, білити бордюри, , наводити лад на дитячих майданчиках, прибирати опале листя, вивозити його, чистити сніг, посипати доріжки і т.ін.

На сьогоднішній день в управлінні , намагаються полегшити цю працю, різними механічними пристосуваннями, але в основному праця прибиральника - це ручний труд.

Нам жителям багатоквартирних будинків, не слід забувати про всі труднощі професії прибиральника прибудинкової територій. Давайте спробуємо поставитися з розумінням і повагою до людини, робота якої, визначає вигляд нашого двору. Хотілося, щоб у цих відносинах панувала атмосфера партнерства та взаєморозуміння.