Після новорічних свят у місті на прибудинкових територіях спостерігаємо купи ялинок, але дерева не згинуть просто так. Вони ще принесуть користь. Усі використані ялинки звозять на подвір’я Лубенського КЖЕУ , де їх подрібнюють на спеціальному агрегаті , а потім застосовують для подальшого використання.

Задоволення потреб мешканців будинків місцевої м. Лубни в якісних послугах по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій залишається основним пріоритетом колективу підприємства.

До ремонту фасаду будівлі у кожному разі маляри управління підходять з особливою ретельністю і акуратністю, оскільки фасад є обличчям всього будинку. Ремонт фасаду – основна процедура оновлення зовнішнього вигляду будівлі і разом з тим досить непросте і відповідальне заняття.

З метою енергозбереження проводяться роботи по освітленню сходових клітин в багатоповерхових будинках із використанням енергозберігаючого освітлювального обладнання ( енергозберігаючі лампи). В більшій половині будинків силами робітників управління встановлені енергозберігаючі лампи, роботи продовжуються.

14 жовтня згідно розпорядження міського голови розпочався опалювальний сезон. Підключено 100% житлових багатоповерхових будинків.

Проте всі зусилля підприємства на проведення заходів по поліпшенню якості теплопостачання нівелюються самовільним втручанням споживачів(мешканців) у внутрішньобудинкові системи опалення багатоквартирних будинків. Ці дії негативно впливають на гідравлічне регулювання будинку, що спричиняє неякісне надання послуг з центрального опалення іншим споживачам будинку.

Підприємством було виявлено непоодинокі випадки порушення внутрішньо- будинкової системи опалення саме споживачами теплової енергії, зокрема виявлено заміну сталевих труб на металопластикові із звуженим діаметром, перенесення приладів опалення на балкони, лоджії, прокладання трубопроводів під підлогою, знищення перемичок перед приладами опалення на транзитних трубопроводах.

Власник квартири не має права самовільно змінювати систему опалення та здійснювати від’єднання від мереж централізованого опалення.

Відповідно до Закону України « Про житлово-комунальні послуги» ЛКЖЕУ має право вимагати від споживачів усунення порушень в сфері житлово-комунальних послуг. Згідно п.2ч.3 ст.20 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний своєчасно вживати заходів,щодо усунення виявлених несправностей, пов’язаних з отриманням житлово - комунальних послуг, що виникли з власної вини.

Несанкціоноване втручання в опалювальну систему – найчастіша причина скарг сусідів на погану подачу тепла в квартиру.

Так наприклад - на протязі багатьох років виникало питання незадовільного опалення в будинках за адресами: Щелканова , б. 9; Прикордонників, б.60а, Кошового, б. 2 , поки робітниками управління не було виявлено, що в деяких квартирах самовільно влаштоване опалення на балконах, лоджіях, що призводило до розбалансування внутрішньобудинкової системи опалення,яке належить до інженерної системи будинку, як цілісного майнового комплексу. Будь-яке втручання в систему шляхом зміни гідравлічного опору погіршує роботу системи загалом, чим порушуються права інших мешканців, що є недопустимим за Цивільним кодексом України.

Звертаємось з проханням до споживачів самовільно не втручатись у внутрішньобудинкову систему опалення, усунути порушення проектування систем централізованого опалення в квартирах, якщо такі є .

Потрібно враховувать, що перебої в котельнях – навіть короткочасна зупинка насосів – знову приводять до загазуванню системи. . Тобто зливати гарячу (!) воду.

Це самий крайній випадок.

Мешканці багатоповерхових будинків 60-70 р.р. забудови, які проживають на останніх верхніх поверхах, дуже сильно страждають через повітря в системі. Пояснюється це тим, що в системі опалення повітря накопичується вгорі, тому що він легше води.

При подачі тепла в квартирах - одна з найпоширеніших проблем опалювального сезону: «у всьому домі дали опалення, а у мене холодно». Якщо у вас така ж ситуація, в батареях підозріло булькає, значить, в них є зайве повітря, яке необхідно спустити. Коли в системі накопичується багато повітря, порушується процес переміщення води, так як утворюється перешкода для вільної її циркуляції. Крім того, повітря практично не проводить тепло. Ці два фактори призводять до того, що батарея частково або повністю залишається холодною.

Для підвищення температури повітря в житлових приміщеннях, як вихід, ЛКЖЕУ пропонує мешканцям верхніх поверхів ( в будинках без верхньої розводки системи централізованного опалення на техповерхах ) спускати повітря самостійно за допомогою кранів, які розташовані на приладах опалення в квартирах.

Прохання до мешканців багатоповерхівок, які є власниками квартир верхніх поверхів, в разі відсутності - надавати головам будинкових комітетів контактну інформацію .

Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.

Адміністрація ЛКЖЕУ

 

Рішення міської ради від 12 жовтня 2017 р 

см. додатки 

Рішення - PDF  PDF

Додатки - PDF  PDF

Щодо статті, розміщеної в газеті «Лубенщина» від 29.07.2017 року прес-службою ПАТ «Лубнигаз» про пожежу, яка сталася в квартирі житлового будинку по вул. Шевченка,11. Лубенське комунальне житлово-експлуатаційне управління повідомляє, що в разі виникнення подібних ситуацій та відключення будинку від газопостачання ,мешканці повинні знати свої права, передбачені Кодексом газорозподільних систем, де чітко вказано ,що ПАТ « Лубнигаз » повинно виконувати всі роботи по локалізації та ліквідації аварійних ситуацій внутрішньобудинкової системи газопостачання, які можуть призвести до нещасного випадку, цілодобово та за свій рахунок.

Технічне обслуговування внутрішньоквартирних газопроводів і газового обладнання здійснюється на договірних засадах між квартировласниками і спеціалізованою організацією. До речі, за договорами постачання природного газу, укладеними зі споживачами на основі типового договору, затвердженого Постановою КМУ № 938 від 05.07.2006, обов’язок здійснювати техобслуговування і ремонт лежить на ПАТ «Лубнигаз».

Отже, виникає запитання: «Про який ще договір на проведення планово-технічного обслуговування з Лубенським КЖЕУ іде річ і як це може вплинути на справність газових мереж і обладнання у квартирах?».

Можливо, ПАТ «Лубнигаз», використовуючи подібну ситуацію, намагається додатково стягнути кошти з мешканців будинків міста для свого збагачення руками ЛКЖЕУ? Але даний вид послуг не може надаватися ЛКЖЕУ так як він не включений до Переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій Постанова КМУ «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869. Дана послуга не включена до тарифу. Плата за її надання зі співвласників не стягується, так як ЛКЖЕУ не має права на її встановлення.

В наслідок подібних необґрунтованих вимог «енергетичних монополістів» наше підприємство вимушено захищати інтереси мешканців будинків міста від посягання в судових інстанціях.

Напевно, ПАТ «Лубнигаз» краще зайнятися виконанням взятих на себе зобов’язань, а не перекладанням відповідальності на органи місцевого самоврядування , ЖЕКи та інших.

Газета «Лубенщина» №94-96 (15501-15503), 12 серпня 2017 року