Програма по реконструкції та капітальному ремонту
УКРАЇНА
ЛУБЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
22.12.2016 року
Про затвердження Програми співфінансування капітальних ремонтів богатоповерхових будинків у м. Лубни на 2017-2020 роки
З метою забезпечення участі власників квартир (квартиронаймачів) у співфінансуванні капітальних ремонтів, реконструкції, модернізації багатоквартирних житлових будинків міста Лубни, керуючись п.22 ч.1 ст.26, п.1 ч.3 ст.50 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити програму співфінансування капітальних ремонтів будинків у м. Лубни на 2017-2020 року (далі Програма) згідно з додатком.
2. Виконання робіт проводити згідно договору на умовах співфінансування між відділом житлово-комунального господарства та капітального будівництва Лубенської міської ради, як головним розпорядником бюджетних коштів, управителем багатоквартирного будинку, як ініціатором і підрядною організацією, як виконавцем ремонтних робіт.
3. Організаційне забезпечення даного рішення покласти на начальника відділу житлово - комунального господарства та капітального будівництва міської ради Сосну О.М.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово – комунального та екології Жук Н.С.
Міський голова О.П. Грицаєнко
Додаток до рішення міської ради
22.12.2016 р.
ПАСПОРТ
міської Програми м. Лубни
1. Назва: Програма співфінансування капітальних ремонтів багатоповерхових будинків у м. Лубни на 2017 – 2020 роки.
2. Підстава для реалізації : Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово – комунальні послуги», «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
3. Мета: реалізація державної політики щодо реформування житлово – комунального господарства, стимулювання участі власників квартир (квартиронаймачів) у співфінансуванні капітальних ремонтів, реконструкції, модернізації багатоквартирних житлових будинків.
4. Початок: 2017 рік, закінчення – 2020 рік.
5. Етапи виконання : І етап – 2017р., ІІ етап – 2018 р., ІІІ етап – 2019 р., ІV етап – 2020 р.,
6. Загальні обсяги фінансування, у тому числі видатки державного, обласного та міського бюджетів, інших джерел, не заборонених чинним законодавством України:
**) інші джерела можуть включати гранти, власні надходження, залучені кредити, інші джерела не заборонені чинним законодавством України.
7. Очікувані результати виконання міської Програми. Покращити стан житлового фонду шляхом проведення капітальних ремонтів, реконструкції, модернізації.
П Р О Г Р А М А
співфінансування капітальних ремонтів богатоповерхових будинків у м. Лубни на 2017-2020 роки
Розділ 1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма
Житлове господарство міста переживає значні труднощі - збільшується кількість старого та аварійного житлового фонду, матеріально-технічна база досить зношена, обладнання застаріле та спостерігається зниження якості надання житлово-комунальних послуг, що потребує координації спільних дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, мешканців багатоповерхових будинків. Мешканці багатоповерхових будинків усвідомлюють, що їх багатоповерхові будинки потребують проведення капітальних ремонтів та з кожним роком все активніше беруть участь у співфінансуванні всіх видів ремонтів своїх будинків.
В м. Лубни послуги по утриманню будинків споруд та прибудинкових територій житлового фонду будинків місцевої ради надає Лубенське комунальне житлово-експлуатаційне управління, на обслуговуванні якого знаходиться 254 житлових будинків.
Програма співфінансування капітальних ремонтів багатоповерхових будинків у м. Лубни на 2017 - 2020 роки розроблена відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Розділ 2. Визначення мети програми
Метою Програми є покращення комфорту проживання мешканців у багатоповерхових будинках міста через проведення капітальних ремонтів будинків на умовах спів фінансування. Залучення коштів мешканців не тільки підвищить фінансові можливості з ремонту житла, але й стимулюватиме господарському ставленню мешканців до спільного майна, його збереження та покращення. Сприяння створенню механізму співфінансування капітальних ремонтів багатоповерхових будинків міста і, як наслідок, збереження та покращення житлового фонду міста.
Розділ 3. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, строки виконання програми.
Для виконання Програми необхідно створити базу даних будинків – перелік будинків, які потребують капітального ремонту, та мешканці яких виявили бажання брати участь у Програмі. Початком участі у Програмі є подача ініціатором - управителем багатоквартирного будинку протоколу зборів мешканців, за який проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, у якому зазначається згода мешканців прийняти участь у Програмі, перелік ремонтних робіт та їх орієнтована вартість, визначена спільно з розпорядником коштів. Розпорядник коштів реєструє такий протокол та включає протокол у проект титульного списку.
До засобів розв’язання проблеми належить:
- стимулювання активності мешканців будинків у напрямку покращання стану житлового фонду міста;
- створення сприятливих умов для збереження житлового фонду міста через проведення консультацій серед мешканців;
- проведення капітальних ремонтів житлових будинків міста з залученням коштів мешканців будинків.
Фінансування робіт з капітальних ремонтів проводити за дольової участі: 70 % від вартості проектно – кошторисної документації - кошти міського бюджету та 30 %, від вартості проектно – кошторисної документації - власні кошти мешканців багатоквартирних будинків.
Етапи виконання: І етап -2017 рік; ІІ етап – 2018 рік; ІІІ етап – 2019 рік; ІV етап- 2020 рік.
4. Основні напрями Програми
Програма повністю підтримує мету і завдання Комплексної стратегії міста до 2020 року та забезпечення протягом 2017-2020 року організації комплексу робіт по виконанню:
№ п/п |
Найменування робіт |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Капітальний ремонт шатрової покрівлі житлових будинків |
ІІ –ІІІ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
2 |
Капітальний ремонт фасадів житлових будинків |
ІІ-ІІІ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
3 |
Капітальний ремонт вимощення житлових будинків |
ІІ-ІІІ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
4 |
Капітальний ремонт рулонної покрівлі будинків |
ІІ –ІІІ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
5 |
Капітальний ремонт мереж водовідведення, холодного та гарячого водопостачання |
І-ІУ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
6 |
Відновлення роботи ліфтів і систем диспетчеризації |
І-ІУ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
7 |
Ремонт під’їзних шляхів та тротуарів |
ІІ кв. |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
8 |
Інвентаризація земельних ділянок прибудинкової території |
І-ІV кв |
Відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва |
Розділ 5. Очікувані результати
Для успішної реалізації підготовчого етапу мають бути виконані такі завдання:
- популяризація Програми серед мешканців міста через засоби масової інформації;
- відпрацювання механізму роботи Програми, усунення недоліків та внесення необхідних змін;
- прийом звернень від мешканців та формування бази даних будинків, які потребують ремонту на умовах співфінансування. Метою основного етапу є – надання можливості скористатися Програмою максимальній кількості мешканців, при цьому:
- розпорядники коштів зобов’язані витратити на виконання Програми не менш ніж 70 відсотків від всіх коштів, передбачених на ремонт житлового фонду;
У результаті реалізації Програми очікується збільшення кількості проведених за рік ремонтів будинків пропорційно до суми дофінансування. Як наслідок – зростання комфорту мешканців, а також зменшення поточних витрат на комунальні послуги.
Програма стимулює активність громади при вирішенні питань житлово-комунального господарства у місті, підвищення експлуатаційних показників конструктивних елементів житлових будинків, утримання житлових будинків в належному технічному стані, забезпечення надійної і безпечної їх експлуатації та зменшення кількості звернень громадян,задоволення потреб в житлово-комунальних послугах мешканців міста відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів.
Розділ 6 . Ресурсне забезпечення Програми.
Для кращого задоволення потреб мешканців та прискорення процесу і збільшення обсягів капітальних ремонтів будинків пропонуються: - створити механізм співфінансування капітальних ремонтів житлових багатоповерхових будинків, який дозволить мешканцям отримати право позачергового ремонту свого будинку, якщо вони надають згоду профінансувати частину капітального ремонту; - фінансування проводити пропорційно – 70 відсотків від кошторисної вартості проекту - кошти міського бюджету м. Лубни та 30 відсотків від кошторисної вартості проекту - кошти мешканців житлового будинку - суми, передбачені на виконання Програми, для розпорядника коштів (відділ житлово- комунального господарства та капітального будівництва Лубенської міської ради) затверджувати щорічно у видатках міського бюджету міста протягом 2017 -2020 років;
7. Прикінцеві положення
Встановити, що вказані вище розміри бюджетних асигнувань можуть змінюватись на підставі прийнятих рішень сесією міської ради у зв’язку з перевиконанням доходної частини бюджету, не передбачуваними умовами на випадок стихійного лиха, аварій, в інших випадках.
Секретар міської ради О.В. Карпець
Повідовлення
ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір здійснити коригування діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій будинку окремо.
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 року № 390 Лубенське КЖЕУ повідомляє про наміри зміни тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Востаннє тариф був розрахований в 2015 році та введений в дію з 01.02.2016р. Проведення коригування тарифу обумовлено об’єктивними факторами, які не залежать від підприємства, а саме ростом вартості електричної енергії, згідно із Постановою НКРЕКП від 26.02.2015 №220. вартість кВт/год електроенегії врахована в складових тарифу електроенергія для ліфтів та електроенергія на освітлення місць загального користування, а також ростом рівня заробітної плати, згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.16р. № 1774-VІІІ.
Середній розмір тарифу по будинках місцевих рад, які обслуговує ЛК ЖЕУ складе 1,977 грн. за 1 м2. В зв’язку з великими обсягами інформації щодо загального розміру тарифу, розрахованого згідно Постанови Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р. Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» для кожного будинку окремо з усією необхідною інформацією можна ознайомитися на сайті Лубенської міської ради http: // lubnyrada.com.ua, безпосередньо в адміністрації ЛК ЖЕУ за телефоном 6-18-40 та на інформаційних стендах у під’їздах будинків або біля них.
Зауваження та пропозиції приймаються протягом 14 днів з дня публікації даного повідомлення за адресою: 37500, Полтавська обл., м.Лубни, вул. Метеорологічна, 22, тел. 6-18-40.
Адміністрація ЛК ЖЕУ
В цілях безпеки
« Працівники Лубенського КЖЕУ розчищають прибудинкові території від льоду та снігу»
НАГАДУЄМО!!!
Згідно з правилами благоустрою всі обслуговуючі організації (ОСББ, ЖЕКи, кооперативи), на балансі яких знаходяться будинки, зобов`язані прибирати сніг, льод та сміття з територій прилеглих до будинку.
Опалювальний сезон 2016-2017 рр
12 жовтня згідно розпорядження міського голови розпочався опалювальний сезон.
Підключено 100% житлових багатоповерхових будинків.
Проте всі зусилля підприємства на проведення заходів по поліпшенню якості теплопостачання нівелюються самовільним втручанням споживачів(мешканців) у внутрішньобудинкові системи опалення багатоквартирних будинків. Ці дії негативно впливають на гідравлічне регулювання будинку,що спричиняє неякісне надання послуг з центрального опалення іншим споживачам будинку.
Підприємством було виявлено непоодинокі випадки порушення внутрішньо- будинкової системи опалення саме споживачами теплової енергії,зокрема,виявлено заміну сталевих труб на металопластикові із звуженим діаметром,перенесення приладів опалення на балкони,лоджії,прокладання трубопроводів під підлогою,знищення перемичок перед приладами опалення на транзитних трубопроводах.
Власник квартири не має права самовільно змінювати систему опалення та здійснювати від’єднання від мереж централізованого опалення.
Відповідно до Закону України « Про житлово-комунальні послуги» ЛКЖЕУ має право вимагати від споживачів усунення порушень в сфері житлово-комунальних послуг. Згідно п.2ч.3 ст.20 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний своєчасно вживати заходів,щодо усунення виявлених несправностей,пов’язаних з отриманням житлово- комунальних послуг,що виникли з власної вини.
Несанкціоноване втручання в опалювальну систему – найчастіша причина скарг сусідів на погану подачу тепла в квартиру.
Так наприклад - на протязі багатьох років виникало питання незадовільного опалення в будинках за адресами: Щелканова ,9; Прикордонників,60а,Кошового,2 , поки робітниками управління не було виявлено,що в деяких квартирах самовільно влаштоване опалення на балконах, лоджіях , що призводило до розбалансування внутрішньобудинкової системи опалення,яке належить до інженерної системи будинку,як цілісного майнового комплексу. Будь-яке втручання в систему шляхом зміни гідравлічного опору погіршує роботу системи загалом, чим порушуються права інших мешканців, що є недопустимим за Цивільним кодексом України.
Звертаємось з проханням до споживачів самовільно не втручатись у внутрішньобудинкову систему опалення, усунути порушення проектування систем централізованого опалення в квартирах, якщо такі є.
Потрібно враховувать , що перебої в котельнях – навіть короткочасна зупинка насосів – знову приводять до загазуванню системи. . Тобто зливати гарячу (!) воду. Це самий крайній випадок. Збільшуються витрати, небезпека для комунікацій і вогкість в підвалі, руйнування арматури – це короткий перелік наслідків таких дій. І це не дає гарантій, все одно у верхній точці повітря може залишитися.
Мешканці багатоповерхових будинків 60-70р.р.забудови , які проживають на останніх верхніх поверхах, дуже сильно страждають через повітря в системі. Пояснюється це тим, що в системі опалення повітря накопичується вгорі, тому що він легше води.
При подачі тепла в квартирах - одна з найпоширеніших проблем опалювального сезону: «у всьому домі дали опалення, а у мене холодно». Якщо у вас така ж ситуація , в батареях підозріло булькає, значить, в них є зайве повітря, яке необхідно спустити. Коли в системі накопичується багато повітря, порушується процес переміщення води, так як утворюється перешкода для вільної її циркуляції. Крім того, повітря практично не проводить тепло. Ці два фактори призводять до того, що батарея частково або повністю залишається холодною.
Для підвищення температури повітря в житлових приміщеннях ,як вихід, ЛКЖЕУ пропонує мешканцям верхніх поверхів ( в будинках без верхньої розводки системи централізованного опалення на техповерхах) спускати повітря самостійно за допомогою кранів, які розташовані на приладах опалення в квартирах.
Прохання до мешканців багатоповерхівок, які є власниками квартир верхніх поверхів ,в разі відсутності - надавати головам будинкових комітетів контактну інформацію.
Сподіваємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю.
Начальник ЛКЖЕУ Васенко С.М.
Підготовка до зими
Майстрами технічних дільниць, згідно заходів по підготовці житлових будинків місцевої ради до експлуатації в осінньо - зимовий період 2016 - 2017р.р. ,організовані роботи по герметизації міжпанельних швів. В серпні 2016р. виконані роботи по будинкам за адресами : вул. Гвардійська,4; Вишневецьких,7; Вишневецьких,9 , на даний час проводяться роботи ще на 3-х будинках.