Провідне підприємство
Незважаючи на зміни в законодавстві ЛК ЖЕУ було і залишається провідним підприємством з надання послуг з управління багатоквартирними будинками в місті Лубни. Наші працівники є досвідченими професіоналами, які досконало знають свою справу, потреби квартировласників і кожного будинку. ЛК ЖЕУ дбає про якість послуг і швидкість їх надання, тому постійно модернізує всі засоби необхідні для цього. На благо наших будинків уже працюють нові зразки техніки, які допоможуть оперативно реагувати на теперішні і майбутні виклики, а сучасні мотокоси в рази підвищать ефективність догляду за прибудинковими територіями.
ПРОТОКОЛ зборів співвласників багатоквартирного будинку
В розділі Клиентам - Нормативні документи розміщено файл для скачування - Додаток 1 ПРОТОКОЛ зборів співвласників багатоквартирного будинку за місцезнаходженням
Перспективи ЖЕКів
Мешканців нашого міста на сьогодні хвилює питання щодо подальшого функціонування житлово-комунального управління, тобто ЛКЖЕУ. Тільки й розмов про те, яка буде доля багатоповерхівок та власників їх квартир починаючи з 1 липня 2016 року. Хотілося б відразу заспокоїти людей, наша організація не зникає, вона просто виходить на ринок конкуренції, в подальшому буде працювати і для цього має всі переваги.
Слід зазначити, що ЛКЖЕУ має багаторічний досвід роботи в сфері комунального господарства, є досить вагома матеріально-технічна та нормативно-правова база, аварійна служба, яка в будь-яку хвилину надасть допомогу. Організація оснащена спеціальною технікою для ефективного виконання робіт по обслуговуванню будинків та прибудинкової території (трактори, екскаватори тощо). В наявності є інформаційно-технічне забезпечення, працює сайт ЛКЖЕУ, на якому відображена інформація щодо діяльності нашого підприємства. Але найголовніше це те, що тільки у нас найкваліфікованіші спеціалісти.
ЛК ЖЕУ знаходиться в місті, де ми проживаємо і працюють в організації працівники, які зацікавлені надавати послуги якісно і вчасно. На підприємстві в будь-який час відкриті двері для споживачів послуг. Ми цілодобово прийдемо Вам на допомогу.
Так, ми згодні, послуги повинні бути якіснішими та вчасними, але надання цих послуг залежить від багатьох факторів: в першу чергу це вчасна проплата мешканців нашого міста за надання житлово-комунальних послуг.
З першого липня 2015 року в Україні набрав чинності новий закон «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (далі- Закон № 417-VIII. Відтак в Україні буде проведена реформа житлових послуг. Згідно з цим законом, до 1 липня 2016 року всі без винятку багатоквартирні будинки мають обрати одну з форм управління спільним майном. Або це буде об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), або управління будинком здійснюватиме управитель, якого оберуть мешканці будинку на загальних зборах. Відповідно до статті 10 Закону затверджена форма протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку (додаток № 1. Протокол зборів). Якщо ж мешканці багатоповерхівки протягом одного року з дати набрання чинності закону не приймуть рішення про форму управління багатоквартирним будинком, виконавчий орган місцевої ради на конкурсних засадах призначить управителя.
За відсутності у будинку ОСББ найважливішими сьогодні є загальні збори співвласників. Саме на них обирається уповноважений для взаємодії з управителем, визначається власне управитель, затверджуються умови договору, обговорюються зміни до нього тощо.
При цьому, виконання кінцевих рішень, прийнятих загальними зборами, обов’язкове для кожного співвласника, навіть якщо хазяїн якоїсь квартири змінився після затвердження конкретних умов.
Покрокова процедура прийняття рішення:
- Мінімум троє людей ініціює проведення зборів.
- Держреєстр прав на майно надає списки усіх співвласників житла у будинку.
- Ініціативна група інформує мешканців: розміщує оголошення на дошці, вручає під розписку запрошення або ж надсилає рекомендованим листом письмове повідомлення не пізніше, ніж за 10 днів до проведення зборів. Збори правомочні, скільки б людей не прийшло на них, проте інформування та явка важливі для подальшого прийняття рішень.
- Обирається головуючий. За нього повинні проголосувати мінімум 50 % присутніх на зборах.
- Відбувається обговорення згідно заздалегідь визначеного порядку денного.
- Голосування по кожному питанню – «квадратними метрами». Ось тут і відіграє роль ваша частка майна. Аби рішення вважалося прийнятим, за нього треба зібрати 75 % голосів, крім рішень з питань, зазначених у пунктах 2 і 3 частини другої статті 10 Закону № 417-VIII, які вважаються прийнятими зборами співвласників, якщо за них проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку. Якщо кількість людей, присутніх на зборах, недостатня, у вас є 15 днів для того, аби провести письмове опитування серед тих, хто був відсутній.
- Результати зборів скеровуються до місцевої влади. Це повинен бути протокол зборів відповідної форми, а також скріплені та підписані результати письмового опитування.
Місцева влада розміщує відповідну інформацію про ваше рішення на сайті. Відбувається офіційне оповіщення, і після 10 днів рішення вступає в дію.
Отже, співвласники багатоквартирного будинку приймають самостійно рішення щодо вибора управителя. Але потрібно задуматись над тим – хто і звідки цей новий управитель. В даний час має місце безліч шахрайських схем, безліч нечесних на руку «горе-управителів», метою діяльності яких є власне збагачення. Розпочавши свою діяльність, вони згодом кудись зникають, а люди залишуться ні з чим, сам на сам зі своїми проблемами.
На нашій памяті при проведенні тендерів, конкурсів, зборів вже були випадки, коли на даний ринок конкуренції виходить людина з іншого міста, яка не проживає в нашому місті, яка ніколи і не буде проживати в ньому і їй байдуже щодо проблем мешканців багатоповерхівок.
Питання щодо санації каналізаційних мереж, Будинку культури та ін.
Відповідати за надання житлово-комунальних послуг все ж таки будемо ми, ті хто працює і живе в нашому місті.
Отже, вибирати і вирішувати свою долю щодо управління будинком вирішувати Вам.
ЛКЖЕУ продовжує свою роботу, залишається разом з Вами для подальшого надання житлово-комунальних послуг. Надання якісних послуг – добробут кожної оселі.
Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для ЛК ЖЕУ
ЛУБЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
23 грудня 2015 року № 307
Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій для ЛК ЖЕУ по кожному будинку окремо
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012р. №390 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово – комунальних послуг, структуру цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:
Встановити тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по кожному будинку окремо для Лубенського комунального житлово-експлуатаційного управління (додаток №1).
Затвердити перелік послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій по Лубенському комунальному житлово-експлуатаційному управлінню (додаток № 2).
Затвердити перелік та періодичність надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення (додаток № 3).
Лубенському комунальному житлово-експлуатаційному управлінню укласти додаткові угоди із споживачами послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Лубенському комунальному житлово-експлуатаційному управлінню оприлюднити це рішення в друкованих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради.
Це рішення набирає чинності через 15 днів з дня повідомлення споживачів вказаних послуг в засобах масової інформації.
Рішення виконавчого комітету № 7 від 23 січня 2013р. «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для ЛК ЖЕУ по кожному будинку окремо», вважати таким, що втратило чинність з моменту введення в дію нових тарифів.
Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Медвєдєва В.І. та начальника відділу житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Лубенської міської ради Сосну О.М.
Міський голова О.П. Грицаєнко
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови В.І.Медведєв
Начальник юридичного відділу Н.М.Мелентьєва
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі І.В.Хакало
Начальник відділу житлово - комунального господарства
та капітального будівництва О.М.Сосна
Підготував:
Головний спеціаліст О.О. Галушка
з житлово-комунального господарства
Перелік
послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій по Лубенському КЖЕУ
Прибирання прибудинкової території.
Технічне обслуговування ліфтів.
Обслуговування систем диспетчеризації.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення , централізованого опалення, зливової каналізації .
Обслуговування димовентиляційних каналів.
Поточний ремонт конструктивних елементів будинків: даху і покрівлі, фасаду, штукатурні та малярні роботи в під’їздах , ремонт стін, інші роботи та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території ( в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків).
Освітлення місць загального користування .
Енергопостачання ліфтів.
Міський голова О.П. Грицаєнко
Додаток № 3
до рішення виконавчого комітету № 307
від 23 грудня 2015 року
Перелік та періодичність надання послуг з утримання будинків і споруд та
та прибудинкових територій для населення
№ п/п | Назва послуги | Обсяг, періодичність та строки надання послуг |
1 | Прибирання прибудинкової території |
Ручне або механізоване прибирання закріпленої прибудинкової території: - в літній період : понеділок – п’ятниця : з 6.00 до 13.00 години субота з 6.00 до 11.00 години -в зимовий період: понеділок – п’ятниця : з 7.00 до 14.00 години субота з 7.00 до 12.00 години Косіння газонів на прибудинковій території - у літній період 2 рази Збиранні і вивіз опалого листя по мірі необхідності Розчищення від снігу доріжок до під’їздів і до контейнерних майданчиків у зимовий період під час снігопаду. Посипка піском доріжок до під’їздів, сходинок і ганку у зимовий період при ожеледиці. |
2
|
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: гарячого водопостачання, холодного водопостачання, водовідведення , централізованого опалення, зливової каналізації . |
Утримання аварійно –диспетчерської служби: - чергування аварійно-диспетчерської служби цілодобово; - усунення засмічень внутрішньобудинкових каналізаційних мереж (стояків, лежаків) та каналізаційних випусків у випадку засмічення; - ліквідація аварійної ситуації до проведення ремонтних робіт - у випадку аварії; - пошук місць ушкоджень електромереж та їх усунення у випадку аварії та короткого замикання. Системи холодного водопостачання та водовідведення: - усунення засмічень внутрішьобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж в підвальних приміщеннях та каналізаційних випусків - 2 рази на рік; - ліквідація поривів стояків і лежаків з частковою заміною трубопроводів у випадку виникнення пориву; - оглядання на трубах згонів, контргайок, муфт, їх підтягування або заміна –1 раз на рік, заміна при виникненні течі; - ревізія або заміна запірної арматури, поновлення сальникових ущільнень запірної арматури – ревізія –1 раз на рік, заміна при неможливості проведення ревізії; - закріплення трубопроводів у підвалах, технічних підпіллях та горищах - при виникненні загрози обрушення трубопроводів; - ущільнення стиків та усунення течі каналізаційних труб – при наявності течі. Централізоване опалення: - усунення течі в трубопроводах (з частковою заміною) -у випадку виникнення пориву; -регулювання системи центрального опалення –1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону та протягом опалювального сезону при проведенні ремонтних робіт; -поновлення сальникових ущільнень -1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону; -укріплення ізоляції трубопроводів -1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону; -огляд, очищення та ревізія елеваторних вузлів, грязьових відстійників, повітрозбірників, регулювальних кранів огляд, очищення, ревізія 1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону, заміна при неможливості проведення ревізії; -очищення від накипу запірної арматури, її ревізія або заміна - очищення, ревізія 1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону, заміна при неможливості проведення ревізії; -закріплення трубопроводів -1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону; -оглядання та підтягування на трубах контргайок, муфт, або їх заміна - оглядання –1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону, та протягом опалювального сезону при виникненні течі; -заміна прокладок у фланцевих з’єднаннях та усунення течі -1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону. Зливова каналізація: - прочищення зливових водостоків від сміття –при необхідності, але не менше 1 разу на рік; - усунення нещільностей водостічних труб - по мірі необхідності Підготовка внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання; водовідведення,централізованого опалення, зливової каналізації до роботи в осінньо-зимових період –1 раз на рік |
3 |
Обслуговування димовентиляційних каналів |
Димові канали – періодичність технічного обслуговування 3 місяця, перед початком опалювального сезону проводиться огляд і очищення, потім протягом опалювального сезону 1 раз; Вентиляційні канали 1 раз на рік |
4 |
Поточний ремонт конструктивних елементів будинків: даху і покрівлі, фасаду, штукатурні та малярні роботи в під’їздах, ремонт стін, інші роботи та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території ( в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
|
Ремонт штукатурки, вапняне фарбування стін, стелі штукатурки, вапняне фарбування стін, стелі під’їздів, масляне фарбування панелей в під’їздах Ремонт покрівлі в місцях протікання, закріплення окремих сталевих та шиферних листів у випадку протікання. Поточний ремонт конструктивних елементів (фундаменти, стіни, фасади, сходи, балкони, прорізи, печі) будинку, інженерних мереж та систем по мірі необхідності. Поточний ремонт дитячих, спортивних, господарських майданчиків на при будинковій території - по мірі необхідності. Закріплення водостічних труб, колін, жолобів, воронок, ремонт окремих елементів водостоків - по мірі необхідності. Підготовка конструктивних елементів та елементів зовнішнього впорядкування до експлуатації в осінньо-зимовий період -1 раз на рік у період підготовки до опалювального сезону. Усунення несправностей стін, фасадів, віконних і дверних заповнень, димоходів - по мірі необхідності. Ремонт вибоїн у асфальтових тротуарах дворів по мірі необхідності. |
5 |
Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води |
Зовнішній огляд електрообладнання з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з’єднань та щитах (до квартирних електролічильників) –2 рази на рік. Ревізія електрощитів –1 раз на рік. Пошук місць ушкоджень електромереж (крім квартирних) та їх усунення при ушкодженні. Ревізія і дрібний ремонт групових розподілювальних та запобіжних щитків і перехідних коробок-1 раз на рік. Заміна перегорілих електролампочок над під’їздами, на посадкових площадках перед ліфтами при ушкодженні. Ремонт або заміна вимикачів, патронів, у під’їздах при ушкодженні Вимірювання опору ізоляції електропроводок –у терміни встановлені згідно правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. Перевірка стану заземлювальних пристроїв із замірюванням контуру заземлення -у терміни встановлені згідно правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. |
Новий пандус
Лубенське комунальне житлово - експлуатаційне управління постійно піклується про людей з особливими потребами. Для створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями виконали роботи по улаштуванню пандусів в будинках по вул. Прикордонників,60а та Кошового,2.